Wednesday, September 7, 2011

ayam penyet mama

ye, tajuk post saya sama ngan tajuk post kakak saya..
sebenarnye, saya agak jeles dengan beliau..

dalam post kakak saya, dia tulis tentang ayam penyet shiela rusly..yang di'udarakan[wow!] pada bulan ramadhan yg lalu...dalam program ketuk-ketuk ramadhan..

alkisahnya..
post dia tu.jd agak femes jugak lah..padahal dia takde sentuh langsung resepi dalam tuu..hhahaha..
kenapa saya jadi jeles?padahal blog saya ni saya memang tulis untuk diri saya sendiri pun..[biasalah, kdg2 suka gak org baca, dan tertipu ngan tjuk post..wakakaka]

sebenarnya, saya saja nak compete dia. hua3..[pasal post pun nk gaduh,,,,xgaduh pun]

heee..jangan marahhh aciikk.. :P

saya suka kacau dia..




jom kite ber'experiment dengan tajuk post ni..hehe

4 melangkah:

Saya Sarah said...

hahahaha..kureng kamu..terkejut acik..bila bc tjuk post, igtkan penyakit copy paste ilham terjangkit..rupa2nya nak compete.ceeh

Captain Hero said...

hahahaha,,, sukenyer bley 'ngenak'..:D

Saya Sarah said...

lalalalalalala

Captain Hero said...

lambatnyer nk g datee..

:P:P