Wednesday, August 10, 2011

kenapa yer

kenapa nak tulis lagi senang, kenapa bila nak cakap tu susah,?
kenapa bila mengata orang lagi senang, nak nasihat tu susah?
Kenapa tak berani nak tegakkan pendirian, walaupun memang tahu kiter yang betul?
kenapa senang sangat terpengaruh?
kenapa bukan orang yang terpengaruh ngan kita?
kenapa suka makan nasik sangat.?




notekaki:
facebook xjadi...
masuk lab, xtaw nak wat mende..
nampak sangat selame ni g lab semata-mata nak main fb jer..n main la gak game sket2
video ni buat saya rase syahdu..
kadang-kadang kite banyak sangat pikir sampai bende kecik kiter lupakan...
benda senang, kiter jadikan die susah..

4 melangkah:

Saya Sarah said...

salam, erk, pesal dengan makan nasi tu? hehe

ps- zu, acik nk privacy kn blog acik, era rse ok x?huhu, sebab blog tu x mndatangkn faedah kpd umat pun.lebih kpd membuka pekung di dada. era rse camne darling?

Captain Hero said...

jadi mahu buat ia lebih kepada diari sendiri? ikut acik arr... tpi klu xmau "bukak pekung didada" xperlulah tulis dlm blog..:)


tapi era suke bco acik punyer blog..series..

Saya Sarah said...

wah terharu ada org suka bc blog itu..walaupun entah pape..xjadilah nk privacy kn ia..heee

Captain Hero said...

hahaha........klu nk wt utk invited reader je pun oke gak,,ikut acik aaarrrrrr