Friday, May 4, 2012

titiktitiknoktah.

i want to make u happy.
idk, tengok orang senyum.walaupun tak nampak kat mata,
dapat rasa...
bestnya kalo dapat buat orang gembira.

but i know, sometimes, i didnt please u much, im sorry for that. 
saya juga ada hati mau jaga.

tapi lihat orang yang kita insyaAllah sayang tu.. nampak sedih saja..
buat hati yang kita mau jaga takdi, rasa tak selesa juga..

maaf, saya tak pandai mintak maaf...
saya juga tak pandai nak cakap sayang...
tapi hati saya rasa trouble. hishh, tak tahu nak buat apa.

agaknya, untuk phlegmatic, mungkin macam tu.

saya juga nak bagitahu
things that i wrote here,
are the things,
which i wont say. [by mouth]


:(


[saya tulis ni, untuk semua.. keluarga, dan jugak sahabat..maaf ada makhluk macam saya dalam hidop anda.]

0 melangkah: